Il s'agit d'une ligne spéciale utilisée pour assembler et souder le faisceau H.In cunfrontu cù a linea verticale nurmale, hà i vantaghji di una produtividade più alta è menu deformazione, è hè adattatu per a produzzione di fasci H di luce.A linea hè cumposta da una macchina di assemblaggio finale, una saldatrice frontale, una macchina di rovesciamento, una saldatrice posteriore, e un rullo trasportatore.Sta linea pò fà assemblea di fasciu H, saldatura, rottura è trasmissioni.
Quandu assemblea, basta à fà a saldatura puntuale di l'estremità di u fasciu H, allora pò andà in u prucessu di saldatura, a saldatrice riposizionarà i trè piatti, cusì aumenterà a velocità di assemblea.
U pezzu di travagliu hè misu horizontale (web hè horizontale è flange hè verticale), è u fasciu si move durante a saldatura, è pò saldà duie cuciture à u stessu tempu per riduce a deformazione causata da u calore di saldatura.
A macchina hè dotata di saldatori Lincoln DC-1000, chì anu utilizatu u modu di saldatura à un arcu gemellu, u diametru di u filu hè 1,6 mm, è a velocità di saldatura pò ghjunghje à 1200 mm / min, e cuciture di saldatura sò ben formate è belli belle.
Sta linea hè più autumàticu cà i tradiziunali, cusì ponu riduce l'intensità di u travagliu, è riduce l'operatore, solu bisognu di 4 ~ 5 operatori per a produzzione normale.
Hè adattatu per saldare un fasciu H di sezione trasversale variabile ≤8 °